niedziela, 7 lutego 2021

Fajne grafiki z programu do logo...

Witajcie! Kilka dni temu zrobiłam fajne grafiki do przycisków "Czytaj Dalej..." na swoją stronę lub bloga. Zrobiłam po dwa, żeby mogły się zmieniać po najechaniu na to słowo. Poniżej macie wszystkie jakie zrobiłam do tej pory. A ja w tym czasie będę oglądać Anime. Mam na dzieję, że grafiki do przycisków wam się podobają. A robię to wszystko w fajnym programie, który kiedyś bardzo dawno temu znalazłam. A nazywa się on "Sothink Logo Maker Professional". Na moim profilu na chomikuj jest on dostępny. Tylko, trzeba mieć tam konto i coś na koncie żeby można było z stamtąd pobierać. Poniżej macie link do pobrania. Dwóch wersji tego programu.

 
Pierwszy to aktualna wersja, drugi to starsza wersja, ale obie są po polsku i pełne wersje. Czyli żadne z nich to demo. A poniżej macie przyciski, które zrobiłam w tym programie. Ale możecie tam zrobić wszystko. Od tych przycisków, po własne logo czy coś w tym stylu. Róbcie co chcecie. Miłego korzystania z programu.
 
Nastrój: Bardzo Dobry😸
1a
1b

2a

2b

3a

3b

4a

4b

5a

5b

 

6a

6b

3 komentarze:

TopMix pisze...

Fajne. I jeszcze raz dzięki za wczoraj.

Arisa85 pisze...

A nie ma sprawy. Zrobiłam ci menu rozwijane. Zmieniłam przycisk "Przeczytaj Dalej", na bardziej pasujące do bloga twojego.

TopMix pisze...

Zauważyłam