piątek, 26 marca 2021

Logo bloga na bluzce...

Siemanko ludziska. Wstałam, zjadłam śniadanie i wyszłam z psem. Jak wróciłam to przyszła paczka od mojej Cioci Giny. Dostałam od niej bluzkę z logo mojego bloga. Logo na czarnej bluzce. Wyszło świetnie. Nawet zrobiłam sobie zdjęcia w niej. Ciocia zamówiła mi taką bluzkę na tej stronie: Projektant Nadruków. A poniżej macie zdjęcia, które sobie zrobiłam. I jak? Fajna, co nie? Mi się ona tak podoba, że nie wiem kiedy przestane chodzić w niej.





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I jak widać, mój blog ma własną bluzkę z logiem. Może na ich stronie zamówię torbę z moim logiem? Zobaczy się na razie ciesze się z bluzki. Fajna i wygodna. A poniżej macie zdjęcie wizytówki tej firmy, która zrobiła tą bluzkę. Polecam i wam zrobić bluzkę z własnym nadrukiem. Dla siebie lub dla kogoś jako prezent.

 

 

 

Nastrój: Bardzo dobry i uśmiechnięty.