wtorek, 16 marca 2021

Ale zajębisty dzień miałam!!

Witajcie! kilka dni temu kupiłam sobie małe notesiki i markery, a dzisiaj odebrałam sobie zamówienie w Empiku oraz kupiłam sobie dwie tabliczki, jedną białą magnetyczną i drugą czarną kredową. Już one wiszą na ścianie za pomocą samoprzylepnych pasków z firmy Command. Tych samych używa Dorota Szelągowska w swoich programach. I pierwszy raz ich użyłam i działają. Obie tabliczki wiszą i się trzymają. Kupiłam sobie też coś przez internet i odebrałam dzisiaj w Empiku paczkę. A kupiłam sobie korektory. Dwa paskowe, dwa pędzelkowe i dwa długopisowe korektory. Wszystko pokazałam poniżej na zdjęciach co kupiłam. Niby drobiazgi, a tyle szczęścia dają. A jeśli chodzi o te tabliczki to takie szukałam w internecie od stycznia i nie mogłam znaleźć, a w Empiku była biała, a w Dealz była ta czarna kredowa. W białej były dwa magnesy oraz marker z gumką w gratisie, a w tej czarnej była kolorowa kreda i gompka też w gratisie. Takie niby drobiazgi, a tyle szczęścia mi dały. A te paski dzięki którym te tabliczki wiszą na ścianie bez gwoździ kupiłam w mrówce, tam też kupiłam mini króliczka (mini maskotkę) i przywiesiłam go do kluczy domowych. Wszystko wam pokazałam na zdjęcia poniżej.

Korektory białe
Markery, czarne i kolorowe
Mini notesy z
kolorowymi okładkami w linię
Dwie tabliczki
(biała magnetyczna i czarna kredowa)
Króliczek do kluczy
(prawa strona)
Króliczek do kluczy
(lewa strona)
Króliczek do kluczy
(przód strony)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tabliczka czarna
(kolorowa kreda i gompka)
Biała magnetyczna tabliczka
(marker czarny z gompką i dwa magnesy)


 

 

 

 

 

I tak spędziłam trzy dni w bardzo dobrym humorze. Poza tym robiłam napisy do Openingów. Nie chodzi mi o tłumaczenie piosenki, tylko o takie napisy jak "Reżyseria, Scenariusz, Muzyka, Zdjęcia ..." itd. Do tej pory zrobiłam już dziewięć napisów początkowych. Możne je zobaczyć na tych czterech stronach, które podałam poniżej.

Anime Opening's Subtitles Polish → oku.ru, myvi.ru

Tu pokazałam jak wiszą moje tabliczki na ścianie.

 

Nastrój: Bardzo, bardzo Zajebisty!!!!

1 komentarz:

TopMix pisze...

Fajnie. W sumie to ostatnio dobrze się czuje