czwartek, 26 marca 2020

ZOSTAŃCIE W DOMACH!!

Dzień Doberek! Mamy następny dzień, a ja wczoraj jak widać dodałam trochę nowych rzeczy na blogu i zmieniłam tło. Bo tytułu nie było dobrze widać. A teraz jest bardzo wyraźny. Dodałam też przyciski społecznościowe, czyli przyciski z moim profilami. A jak wchodzisz na mojego bloga to zmienia się kursor myszki. Moim fajnie wygląda. I wszystko w stylu niebieskim. Moim zdaniem wygląda świetnie. A co dzisiaj będę robić? Mam w planach zagranie z mamą w gry planszowe żeby oczy odpoczęły od komputera i telewizora. I zastanawiam się czy nie przeczytać jakieś książki, normalnie nie lubię czytać, ale przez tą kwarantannę zastanawiam się czy z nudów jakieś nie przeczytać. Dużo nie mam tych książek, ale jakaś się znajdzie do przeczytania. A wy co będziecie robić? Bo ja radzę wam siedzieć w domu i w domu coś zrobić. Nie wychodźcie z domu, jest ten głupi Koronawirus. Podobno chemicznie on nazywa się COVID-19 i przenosi się drogą kropelkową. Ale psy i koty domowe nie przenoszą jej. Nawet ona ma informacje na Wikipedii. Podobno przyszła ona z Chin. Mama mi powiedziała, że to dlatego, że przez jakąś truciznę zjedli. Nie jest tego pewna, ale tak podejrzewa. A moim zdaniem Matka Ziemia się zbuntowała i ukarała nas ziemian. Nie dbamy o nią więc się wkurzyła. Podobno w Chinach już jej prawie nie ma. A to dlatego, że wszystko spryskali i porządnie wyczyścili. Nawet bloki i autobusy. Miasto po mieście, nawet wsie. Jak my nie zrobimy tego samego to będzie po nas. Chińczycy wzięli ten wirus na poważnie i zrobili co musieli. Ciekawe co się dzieje w Japonii? Tego nie wiem, ale wiem to, że w Polsce jest zarażonych już ponad tysiąc, zmarło już 14 osób. I jest i co raz więcej i więcej. A leku nie było, tak nie ma. Na razie na wsi i małych miastach jak Pułtusk nie ma, ale nic nie wiadomo, jak nie przestaniemy wychodzić z domu. To może nawet tu przyjść. Dlatego proszę was wszystkich ZOSTAŃCIE W DOMACH I MIESZKANIACH!! Błagam was wszystkich! Ja siedzę w domu grzecznie i nie wychodzę chyba, że tylko na spacer z psem na 15 minut nie więcej. Mam psa i ktoś z nim musi wychodzić na spacery. Bo w domu przecież nie zrobi?! Ale jak wracam odkażam ręce. Wy róbcie to samo. Proszę wychodźcie tylko jak na prawdę musicie. Z byle powodu nie wychodźcie. ZOSTAŃCIE W DOMACH I MIESZKANIACH!! Na przykład we Włoszech zmarło już siedem tysięcy pięćset osób. To tragedia. Nie bądźmy tacy głupi jak oni. Proszę was i, starsi i młodsi. Wszyscy, NIE WYCHODŹCIE Z DOMÓW I MIESZKAŃ. To ja kończę i idę zjeść śniadanie i życzę miłego dnia spędzenia w domach.

Brak komentarzy: