piątek, 6 marca 2020

Skończyłam oglądać Fairy Tail, teraz następne Anime!!

Cześć internauci! Właśnie skończyłam oglądać Anime Fairy Tail i mi się podoba to zakończenie. Szkoda, że nie będzie już więcej odcinków tego Anime. Bardzo szkoda. Ale mówi się trudno. Teraz biorę się za Anime, które jest produkcji chińskiej. Ale Japończycy zrobili tak że to nie są 10 minutowe odcinki, tylko po łączyli je i są w długości tak nie więcej 23 lub 25 minut. Czyli standardowa długość odcinków. A to Anime nazywa się Spiritpact, inna nazwa to Ling Qi. To anime jest z gatunku Komedii oraz Przygodowe. To Anime jest też z gatunku Shounen-ai, czyli inaczej Yaoi. Są tam takie postacie jak Duchy, Kapłani i Kapłanki oraz Youkai. Wszystko dzieje się w całej Azji, w współczesnych czasach. Będą też supermoce. Nie za bardzo przepadam za Anime chińskim, ale zdarzają się, że są dobre. Jak mi się nie spodoba, to nie będę musiała przecież oglądać do końca, co nie?! To ja kończę i zaczynam je oglądać i zobaczymy czy jest takie dobre jak piszą w komentarzach w internecie. Miłej spokojnej nocy wam życzę. Bye-Bye!!

Nastrój: Bardzo Dobry!

Brak komentarzy: