poniedzia艂ek, 16 marca 2020

A co nowego u mnie?!馃槣

Witam was! Przed zepsuciem si臋 starego komputera, gra艂am w trzy fajne internetowe gry. Wre艣cie znalaz艂am has艂a do moich kont, kt贸re mam na tych stronach, gdzie s膮 te gry. A m贸wi臋 tu o S艂odkim Flircie i o Stonies. Znalaz艂am te偶 has艂o do gry, kt贸r膮 wstrzyma艂am kilka miesi臋cy przed zepsuciem si臋 tego starego laptopa. A mam na my艣li Eldary-i臋. Mo偶e znowu w ni膮 zagram?! Na razie gram tylko w te trzy pierw wymienione gry. Stonies to fajna gra, gdzie budujesz cywilizacj臋 w czasie kamienio艂om贸w. Jestem ju偶 w epoce 8, a jest ich chyba 19, ale nie jestem pewna. A je艣li chodzi o S艂odki Flirt, to jestem na razie w Liceum, a Uniwersytet i Love Life musz膮 jeszcze poczeka膰, a偶 sko艅cz臋 gra膰 w wersj臋 Liceum. A jestem dopiero przy odcinku si贸dmym, pi膮tym i czwartym, bo tam mam trzy konta. A tak si臋 z艂o偶y艂o, 偶e kiedy艣 zapomnia艂am has艂a do mojego konta i za艂o偶y艂am nowe i tak si臋 z艂o偶y艂o, 偶e mam a偶 trzy konta, a nie dawno, mo偶e ze dwa dni temu znalaz艂am has艂a do tych starych kont i teraz mam trzy aktywne tam konta. No ale mi to nie przeszkadza. A z tego co sprawdzi艂am, to na razie Liceum ma czterdzie艣ci odcink贸w, a uniwersytet ma ze dwadzie艣cia odcink贸w, a Love Life ma razie tylko dwa odcinki. Je艣li chodzi o PokeWars mam tam siedem kont, a to dlatego, 偶e w ka偶dym regionie mie膰 jedn膮 posta膰. Pokarze wam jak wygl膮daj膮 moje dziewczyny w S艂odkim Flircie - Liceum, to one poni偶ej.
Nie wiem jak wam, ale mi si臋 one podobaj膮. Mo偶e nawet zrobi臋 na ich postawie historyjki? Zobaczy si臋, a na razie powiem wam troch臋 o nich.
Akane - jest nie艣mia艂a i uwielbia pomaga膰 innym. Urodzi艂a si臋 w Kioto, przeprowadzi艂a si臋 z rodzicami do Tokio. Jest nowa w Liceum, ale ju偶 ma kilku znajomych. Podkochuje si臋 w Nataniel'u, kt贸ry jest przewodnicz膮cym szko艂y. Uwielbia ubiera膰 si臋 na luzie, a jej ulubiony kolor to niebieski.
Satoko - jest zwyk艂膮 spokojn膮 i radosn膮 dziewczyn膮. Jak trzeba to pomaga innym, ale jak kogo艣 nie lubi to potrafi si臋 odgry藕膰. Ale na co dzie艅 jest mi艂a i u艣miechni臋ta. Urodzi艂a si臋 w Tokio, ale w innej dzielnicy. Przeprowadzi艂a si臋 i zmieni艂a szko艂臋. Podkochuje si臋 w Nataniel'u. Uwielbia si臋 modnie ubiera膰, a jej ulubiony kolor to bia艂y.
Youriko - jest buntowniczk膮 i nie lubi jak kto艣 wchodzi jej na g艂ow臋. Jak kogo艣 nie lubi, to nawet poda jej k艂od臋 pod nogi. Przeprowadzi艂a si臋 to Tokio z innej wyspy japo艅skiej. Bardzo lubi Kastiel'a, bo tak samo jak ona on te偶 jest buntowniczy. Uwielbia ubiera膰 si臋 po swojemu i jej ulubiony kolor to zielony.
I jak? Fajne postacie, co nie? Mi si臋 one podobaj膮 A tak z innej beczki. Wiecie, 偶e ogl膮dam Boruto: Naruto Next Generation. Jestem ju偶 przy siedemdziesiodym pierwszym odcinku. Planuj臋 te偶 zacz膮膰 ogl膮da膰 to na co czeka艂am, ale nie mog艂am obejrze膰, bo zepsu艂 mi si臋 laptop i musia艂am czeka膰 na inny. A m贸wi臋 tu o Sword Art Online: Alicization. Ale nowy sezon nazywa si臋 Sword Art Online: Alicization War of Underworld. Podzielili go na dwie cz臋艣ci i pierwsza ju偶 jest z polskimi napisami w internecie, a druga b臋dzie ko艂o kwietnia tego roku. A poza tym ogl膮dam te偶 z mam膮 Sprawiedliwi: Wydzia艂 Kryminalny. W telewizji jest 373 odcinek, a ja przez internet b臋d臋 ogl膮da膰 z mam膮 dopiero 272, wi臋c troch臋 mam do obejrzenia, ha ha ha... Zosta艂o mi do nadgonienia tak na oko ko艂o 101 odcink贸w. Sporo, ale mog艂o by膰 wi臋cej, moim zdaniem nie jest tego tak du偶o. To by by艂o na tyle co chcia艂am wam napisa膰. Wi臋c ko艅cz臋 i zaczn臋 sobie co艣 ogl膮da膰, a mo偶e co艣 sobie pogram? Zobaczy si臋. To mi艂ego wieczoru wam 偶ycz臋 i 偶eby艣cie wszyscy byli zdrowi. Bye-Bye!!

ZWIASTUNY GIER, W KT脫RE GRAM!!!!


2 komentarze:

TopMix pisze...

Fajnie.A ja rysuje postacie z Miraculum

Arisa85 pisze...

na prawd臋? ale super. trudne one s膮 do narysowania.