środa, 4 marca 2020

Znowu mogę oglądać Anime!!

Cześć wam! Wiem, wiem jest czwarta w nocy, a może mówi się czwarta rano? Nie ważne! Wiem, że skończyłam oglądać Miraculum i teraz tylko muszę poczekać na ten czwarty i piąty sezon, ale na to to poczekam sobie. Zaczęłam oglądać znowu Anime, które mam na komputerze. Mam wszystkie odcinki, które nie obejrzałam, różnych Anime. Zachowałam wszystkie na komputerze mamy. Na tym, który ma system Windows XP. Teraz przeniosłam je na ten mój nowy komputer. Jak na komputer za 1,300 złotych jest bardzo super. Mi on wystarcza. No ale, nie o nim chciałam pisać. O komputerze już pisałam po co dwa razy, co nie? Wróćmy więc do tematu. I zaczęłam dzisiaj oglądać odcinki Anime o tytule Fairy Tail. Nie pamiętam co było wcześniej, więc musiałam sobie ściągnąć znowu wcześniejsze odcinki. Wiem że pamiętam jak Natsu walczył z Zerefem i dowiedział się, że jest Demonem z Księgi Zerefa i to tym, którego zwą E.N.D.-a oraz, że jak zabije Zerefa to on sam zginie. Na samym końcu Happy go zabiera z pola walki, żeby Natsu nie zginął, gdy Natsu, będzie zabiał Zerefa. I to wszystko co pamiętam. Całkiem dużo, prawda? Wiem, że chyba skończyłam może na 34 lub 35 odcinku, a dzisiaj oglądałam 19 odcinek, sporo się cofnęłam, a to dlatego, że prawie nic nie pamiętam z tych prawie 16 odcinków. Ja tam uwielbiam to Anime i bardzo chętnie obejrzę jeszcze raz żeby dobrze sobie wszystko przypomnieć, o co chodziło i co było w tych wcześniejszych odcinkach. A ostatni odcinek to 51. Więc mam co oglądać przez jakiś czas. A i tak nie mam co robić, gdy siedzę w domu więc chodziarz sobie Anime obejrzę. Bardzo dawno nie oglądałam przez zepsucie się komputera. A ja tak kocham oglądać Anime Japońskie. Po prostu uwielbiam! To ja idę po woli już spać. A dawno powinnam, ale ja jestem nocny marek więc nie mogłam zasnąć, ale teraz oczy mi się zamykają więc idę spać. Do następnego postu! Bye-Bye!!

Nastrój: Bardzo dobry😄

Brak komentarzy: