sobota, 20 stycznia 2024

Sześć anime już obejrzane!!

Witajcie! Dawno nie pisałam, a to dlatego, że oglądałam kilka fajnych anime. A obejrzałam ze sześć tytułów. Te anime jakie obejrzałam, były fajne. Każde w innym guście, ale fajne. A obejrzałam takie tytuły: "Zero no Tsukaima", "Nabari no Ou", "Sejio no Maryou wa Bannou Desu", "Shounen Onmyouji", "Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou" i "Edens Zero". Jak widać każdy z innego gatunku jest. Ale wszystkie są super. Ale dwa najbardziej mi się spodobały. A mówię tu o "Edens Zero" i o "Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou". I oba anime podobno mają mieć po trzeci sezon. Nie mogę się do czekać tych sezonów. Czekam z niecierpliwością. Jak wiecie za dużo jest tych anime więc openingi dodam w formie linków. Bo za dużo ich jest żeby tak dodać w formie odtwarzacza. To zapraszam do oglądania openingów.

Zero no Tsukaima:
Opening 1 Opening 2 Opening 3 Opening 4

Nabari no Ou:
Opening

Sejio no Maryou wa Bannou Desu:
Opening 1 Opening 2 Opening 3 Opening 4 Opening 5 Opening 6 Opening 7 Opening 8

Shounen Onmyouji:
Opening

Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou:
Opening 1 Opening 2 Opening 3 Opening 4

Edens Zero:
Opening 1 Opening 2 Opening 3 Opening 4

Jak widać sporo jest tych openingów. Dlatego dałam je w formie linków. A teraz pokaże wam obrazki reklamujące te wszystkie anime. To coś w rodzaju plakatu cyfrowego. No to za praszam do oglądania tych plakatów.

Zero no Tsukaima
 (sezon 1)
Zero no Tsukaima
 (sezon 2)
Zero no Tsukaima
 (sezon 3)
Zero no Tsukaima
 (sezon 4-ostatni)
Nabari no Ou
 (1 jedyny sezon)
Sejio no Maryou wa Bannou Desu
 (sezon 1)
Sejio no Maryou wa Bannou Desu
(sezon 2-ostania)
Shounen Onmyouji (1 jedyny sezon)
Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou
(sezon 1)
Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou
(sezon 2-ale nie ostatni)
Edens Zero
(sezon 1)
Edens Zero
(sezon 2-ale nie ostatni)










































































No i to by było na tyle. Tym razem dużo mi się udało obejrzeć od ostatniego wpisu. To miłego dnia, a ja wracam do oglądania anime lub oglądania filmu na dvd. To się zobaczy. Papatki!

Nastrój: Bolesny, mam bule jelitowe!

Wasza Joanna...