niedziela, 28 stycznia 2024

32 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!

Witam was! Dzisiaj było 32 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Ja z mamą byłam w Jadwisinie, gdzie w szkole podstawowej robili zabawę dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dałam tam do puszki, a za to dostałam, kolorowankę i magnes. Były tam też stoiska z rzeczami używanymi, gdzie sprzedasz szła na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Kupiłam dwie książki, dwa pluszaki i jeden długopis. Były tam też stoiska z jedzeniem i z mamą kupiłyśmy sobie po zupie i po frytkach. A wczoraj w Lidlu, kupiłam sobie w dziale z gadżetami Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Kolorowankę, dwa magnesy i kalendarz taki w kształcie zeszytu. Wszystko pokażę wam poniżej na zdjęciach. A jak wróciłam do domu to dałam też na eSkarbonkę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To teraz czas na zdjęcia.

Pierwszy magnes WOŚP 32 Finału 
(kupiony w Lidlu)
Drugi magnes WOŚP 32 Finału 
(kupiony w Lidlu)
Kolorowanka WOŚP 32 Finału
(kupiona w Lidlu)
Kalendarz na notatki WOŚP 32 Finału
(kupiony w Lidlu)
Książka z Polskimi Poetami
(kupiona w Jadwisinie, gdzie pieniądze szły dla WOŚP)
Kolorowanka, którą dostałam
za danie coś do puszki WOŚP
Książka z 365 bajek
(kupiona w Jadwisinie, gdzie pieniądze szły dla WOŚP)

Pluszak miki
(kupiony w Jadwisinie, gdzie pieniądze szły dla WOŚP)
Pluszak miś w sukience i w czapce
(kupiony w Jadwisinie, gdzie pieniądze szły dla WOŚP)
Magnes, który dostałam, za to
co dałam do puszki WOŚP
Długopis z 1 zł
(kupiony w Jadwisinie, gdzie pieniądze szły dla WOŚP)










































































No i to by buło na tyle. Co u mnie się działo przez ostatnie dwa dni. Oglądałam Światełko do Nieba, ale było ładne. I można robić bez straszenia psów i kotów?! Można! Mogli by tak robić nawet w sylwestra. Nie lubię tych sztucznych ogni. Zaczynam mieć ciarki na plecach jak je słyszę. A co ma powiedzieć pies lub kot?! Im tak walą serca, że aż im współczuję. To ja kończę po woli i życzę wam spokojnych i radosnych dni spędzonych w gronie rodzinnym. Papatki!

Nastrój: Bardzo Radosny i Szczęśliwy!!

Wasza Joanna...

Brak komentarzy: