środa, 24 stycznia 2024

Porzucone Anime!

Witajcie! Próbowałam oglądać anime o tytule "Kage no Jitsuryokusha ni Naritakute", ale było tak głupie, że w drugim sezonie po 3 odcinku sobie darowałam. Po pierwsze fabuła jest tak głupia, że do teraz nie wiem o czym było to anime. Nie miało to ani rąk ani nóg jak to się mówi. Jedyna fajne to piosenka z openingu, ale na tym koniec z plusami. Podobno tam miał być harem, ale ja tam żadnego nie widziałam. Tylko obcinanie głów, zombie, krew i dużo i to dużo głupiego bez sensu gadania. Daje to anime 2 na 10. Drugiemu sezonowi tak sami i porzucam anime, nie będę kończyć drugiego sezonu. I tak obejrzałam 23 odcinki więc wystarczająco się męczyłam. Nie polecam tego anime nikomu. Chyba, że lubi oglądać ktoś takie głupie i bez sensu anime. Ja nie lubię, więc porzucam i nie będę się męczyć. Poniżej podaje plakaty cyfrowego tego anime, którego nie polecam i porzuciłam.

Nastrój: Znudzony i Zły (przez to anime)

1 sezon
2 sezon


















To by było natyle...
Wasza Joanna...

Brak komentarzy: