wtorek, 27 grudnia 2022

Święta, Święta i po Świętach!!

Cześć wam internauci! No i co? Tyle przygotowań, tyle hałasu i po trzech dniach już po świętach. Ale w tym roku miałam super święta. Bo i miło spędziłam z mamą czas i później z tatą i jego rodziną. A prezentów dostałam w tym roku bardzo dużo. Od mamy z pięć, od taty też dostałam z pięć prezentów. Mama mi dała duży obraz na ścianę, szlafrok na suwak, dwie książki; jedna o przygodach Mikołaja, a druga o przygodach postaci Disneya i dostałam lampion o wyglądzie kominka (jest on na baterie i z lampką LED). No a od taty dostałam supermarket z lalką (lalka jest w stylu Barbie), drugi supermarket dla lalek (ale już bez lalki dodatkowej), grę karcianą "Koty", duże pudło z drewnianymi klockami do układania sobie czegoś i gadżety z Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy z finału, który będzie dopiero w styczniu 2023 roku. A dostałam kubek i dwie pary skarpetek. Dużo w tym roku dostałam, co nie? Ale nie o to chodzi w święta. Chodzi o miło spędzony czas razem. Mam też zdjęcia, ale pokażę wam tylko te gdzie nie ma twarzy moich bliskich. Oni nie chcą żeby zdjęcia ich były w internecie. Więc pokażę wam to co mogę dodać. To miłego dnia wam życzę i miłego oglądania moich zdjęć! Papatki!


Zdjęcia z Wigilii z mamą:

Jak rozpakowuję jeden z moich prezentów.
Tu rozdaje prezenty mamie i mojemu psu-Mice.
Mika w swoim prezentowym sweterku
i jak je swoje nowe smakołyki.
Nasz stół wigilijny, a
w tle choinka.






























Zdjęcia z świąt u taty:

Dekoracja, która była na stole, po
prawej stronie stołu.
Rozpalony kominek w salonie.
Pies Marty(mojej przyszywanej siostry),
ma na imię Nila.
Stół przygotowany do świątecznej kolacji.































To by było na tyle. Zdjęcia prezentów moich jakie dostałam pokażę wam później, albo może nie? To się zobaczy. Miłego dnia wam jeszcze raz życzę i papatki!
Wasza Joanna!

Brak komentarzy: