czwartek, 8 grudnia 2022

Następne karty Piotrusia!

Witajcie! Mam dwa ulubione dziecięce kanały, a mówię o Puls Kids, który jest na Puls 2 i drugi kanał to TVP ABC, który od nie dawna zrobił drugi kanał o nazwie TVP ABC 2, ale nie mam go na mojej cyfrówce, a szkoda. Więc oglądam go w internecie, bo jest dostęony też na stronie abc.tvp.pl lub na stronie krainaabc.tvp.pl. Więc kupiłam sobie dwie talie z kanałem TVP ABC i jedną talię z kanałem Puls Kids. A mówię o tali kart Piotrusia. a dwie talie kart z kanałem TVP ABC bo są dwie wersje, stara wersja kart i najnowsza wersja kart. Zrobiłam im oczywiście zdjęcia. Pokaże wam je poniżej. No to zapraszam do oglądania zdjęć!


Nastrój: Super, fajny!



Karty Piotrusia z firmy MULTIGRA, z Jeżykiem, który jest z PULS KIDS (tylko na Puls 2):

Pudełko-Przód
Pudełko-Tył
Instrukcja gry
Dodatkowa karta
Karty-Rewers
Talia Kart-ułożona w pary
Talia kart, instrukcja gry i pudełko






















Pierwsze karty, czyli wersja talii kart z firmy TVP z postaciami z TVP ABC:

Pudełko-Przód
Pudełko-Tył
Karty-Rewers
Instrukcja gry
 
Talia kart, Instrukcja gry i Pudełko
Talia kart ułożona w pary


























Drugie karty, czyli wersja talii kart z firmy TVP z postaciami z TVP ABC:

Pudełko-Przód
Pudełko-Tył
Karty-Rewers
Instrukcja gry
Talia kart ułożona w pary
Talia kart, Instrukcja gry i Pudełko

























I jak? Mi się karty podobają. Wiem, że TVP ABC to kanał dziecięcy i do tego bardzo fajny. Ja mam umysł dziecka więc mi taki kanał dziecięcy odpowiada. A PULS KIDS, który jest nadawany tylko na PULS 2, też jest fajny. A nie wiem czy nie lepszy. I fajny jest ten Jeżyk z tą sprężyną. Więc to by było na tyle. Do następnego wpisu. Papatki! 
Wasza Joanna!

Brak komentarzy: