sobota, 24 grudnia 2022

Przygotowania do Wigilii 2022!

Witajcie w tak Świąteczny dzień jaki jest dzisiaj! No i dzisiaj mamy Wigilię. I od rana przygotowania. Tak od 7 rano. Pakowanie ostatnich prezentów, ostatnie zakupy, odkurzanie i sprzątanie domu oraz przygotowywanie dań na Wigilię. A będzie ich dużo.
 

Przygotowałyśmy takie dania jak;
  • zupę grzybową,
  • kapustę z grzybami,
  • sałatkę warzywną z jabłkiem,
  • galaretkę z rybą,
  • śledzia pod pierzynką,
  • jajka na twardo z majonezem,
  • pierogi z kapustą i grzybami, 
  • krokiety z kapustą i grzybami,
  • karp z patelni,
  • śledź w oleju i cebulą,
  • i wiele, wiele innych dań.

A ja robię też zdjęcia pamiątkowe, moim aparatem cyfrowym. Prezenty już leżą pod choinką. W tym roku dużo sobie kupiliśmy, aż chyba przesadziłyśmy. Bo są dla Miki (naszej suni), dla moich lalek barbie i kenów, dla mamy i dla mnie. I to wszyscy co będą u nas na Wigilii. Mam nawet kilka zdjęć z tych przygotowań. Moja przyjaciółka Amanda ma też dwie choinki w domu. Dużą w salonie i małą w swoim pokoju. Przysłała mi zdjęcia. Te też wam pokażę. A u mojego taty też idą przygotowania wielką parą. Przysłał mi zdjęcia dwóch choinek jakie ma w swoim domu. No i oczywiście też małą, które jest przy wejściu i wita gości i dużą w salonie razem z Mikołajowym Krasnalem. Jego zdjęcia też wam pokażę. Tych choinek oczywiście. To co czas na zdjęcia. Miłego oglądania.


Moje zdjęcia moich przygotowań na Wigilię:
Mała choinka w moim pokoju
Choinka w salonie z prezentami
Kapusta i zupa grzybowa
Śledź w oleju i cebulą
Galaretka rybna
Śledź pod pierzynką
Kurczak z różnymi przyprawami
Pierogi z kapustą i grzybami
Sałatka warzywna
(jeszcze nie zmieszana z majonezem)




To choinki mojej przyjaciółki Amandy:
Duża jej choinka
i jest w salonie
A to jej mała choinka
i jest w jej pokoju na oknie






















Za to, te choinki, są w domu mojego taty:
Mikołajowy krasnal,
który pilnuje prezentów
Duża choinka, która 
stoi w salonie u mojego taty
A to jego mała choinka,
jest przy wejściu i wita gości




















No i jak? Zdjęcia się podobały? A jak u was przygotowania? Też idą z wielkim hukiem od 7 rano? Czy może od 5 lub 9 rano? Na pewno z wielką parą. No to kończę i życzę wam Wesołych Świąt, bo będę dopiero 27 lub 28 robiła wpis, czyli po świętach. A to dlatego, że jadę pierwszego dnia świąt do taty i wracam do domu do mamy drugiego dnia świąt. Dlatego będę mogła zrobić wpis dopiero po świętach. To jeszcze raz wam życzę Wesołych Świąt!

Z okazji Bożego Narodzenia, 
pragnę złożyć najlepsze życzenia,
by były to Święta piękne i szczęśliwe,
przeżywanie w zdrowiu i radości.
Życzę też, aby Nowy Rok przyniósł pomyślność,
pogodę ducha i spełnienie marzeń.

Życzy wam Joanna!

Brak komentarzy: