środa, 16 listopada 2022

Święta już wkrótce! Część 1...

Witajcie! No i znowu nie długo święta. A ja prawie gotowa do nich. Kupiłam już prezenty dla lalek, dla mamy i psa. Psu kupiłam psi sweterek i dwa opakowania słodkości. Dla mamy kupiłam, porządny zestaw noży z ostrzałką, łapacza snów z amuletem i witraż na okno, święcące za pomocą lampki led. A dla lalek kupiłam wiele rzeczy. Je pokaże na zdjęciach poniżej.


Nastrój: Taki sobie, smutny!


moja lista anime na MAL (inaczej My Anime List)

moja druga lista anime ale tym razem na Shinden

Domek dla ptaszków,
dla lalek
Paleta do malowania obrazków,
dla lalek-przód
Paleta do malowania obrazków,
dla lalek-tył
metalowy wózek na zakupy,
dla lalek
drewniane krzesło bujane,
dla lalek
mini krasnoludek do ogrodu lalek,
dla lalek












































A i kupiłyśmy nową choinkę, bo stara już zrobiła się szara i brzydka. A ja kupiłam sobie coś, co będę robić pod czas świąt. Coś w stylu kolorowanek, łamigłówek, itp. Mam zdjęcia okładek i pokaże wam je poniżej. Mają też one naklei świąteczne. Nie, które widać na okładce, a nie, które są w środku kolorowanek, łamigłówek. A i kupiłam sobie dwa kalendarze adwentowe. Tylko szkoda, że karty są luzem, a nie połączone. I jeden kalendarz nie ma odliczania do świąt, więc użyje ich jako zwykłe łamigłówki lub zadania. Dobrze, że chodziarz jeden ma odliczanie do świąt. Wszystko pokaże poniżej.

Wydanie specjalne gazety
 CZAS NA RELAKS
Pierwsza Świąteczna kolorowanka,
kupiona na poczcie polskiej
Druga Świąteczna kolorowanka,
kupiona na poczcie polskiej
Trzecia Świąteczna kolorowanka,
kupiona na poczcie polskiej
Czwarta Świąteczna kolorowanka,
kupiona na poczcie polskiej
Kalendarz Adwentowy z zadaniami dla
dzieci i z odliczaniem do świąt
Drugi kalendarz Adwentowy z zadaniami dla
dzieci, ale bez odliczania do świąt



















































Jak widać ja już jestem prawie gotowa do świąt. A wy? Już zrobiliście jakieś przygotowania do nich? Pochwalcie się w komentarzach. A ja powoli kończę i będę teraz oglądać anime, o tytule D.Gray-Man. Wy też lubicie anime? Ja bardzo! To kończę i życzę wam udanego dnia/nocy, pa patki!

Wasza Joanna

Brak komentarzy: