piątek, 18 listopada 2022

Święta już wkrótce! Część 2...

Witajcie znowu! Wiem, że już pisałam o tym, ale kupiłam sobie kilka fajnych rzeczy, ale tak przed świętami. Kupiłam sobie nowy plecak, taki mały, małą portmonetkę, mini torebkę, ale taką tylko na siatkę i portfel, coś co mieści wizytówki, dodatek do gry "Kolejka", nazywa się "Ogonek", dodatkową kolorowankę na święta, o tematyce świąt oczywiście. Kupiłam sobie coś jeszcze ale czekam jak dojdzie do sklepu i w sklepie odbiorę, bo wtedy nie płacę za wysyłkę. A co to będzie dowiedzcie się jak to odbiorę i zrobię zdjęcia. Ale pamiętajcie, że wszystko co teraz kupiłam do dla siebie i nie na święta tylko albo mi tego brakowało, albo chciałam to mieć. A na razie zapraszam na zdjęcia tego co mam na razie. Wszystko jest poniżej.

P.S.: Sprzedałam trzy gry i za te pieniądze kupiłam sobie właśnie ten dodatek do gry "Kolejka", gdzie dodatek nazywa się "Ogonek". A i kupiłam znowu małego krasnalka do ogrodu dla lalek jaki ich następny prezent, ale ten stoi, a nie siedzi. I teraz zapraszam na oglądanie zdjęć.


Nastrój: Wesoły, Radosny i Szczęśliwy!


moja lista anime na MAL (inaczej My Anime List)

moja druga lista anime ale tym razem na Shinden

Zdjęcia kupionych dla siebie rzeczy:

Mini plecaczek, jak idę do
miasta czy coś.
Mały portfel, różowo-szary. Na dokumenty
i kartę płatniczą itd.
Mała i to bardzo mała torebka, tylko
na mały portfel i siatkę na zakupy.
Bardzo mały wizytownik, czyli
coś na wizytówki.
Ten ''Ogonek'', czyli
dodatek do gry ''Kolejka''.
Następna Świąteczna kolorowanka,
też kupiona na poczcie polskiej. 
To ten nowy krasnal, który stoi. 
Jest on też prezentem dla lalek, dla ich ogródka.

A tu oba krasnale. I ten co stoi i ten co siedzi.
Oba są prezentami dla lalek, dla ich ogródka.

















































































To kończę życzę wam spokojnej nocy. Wasza Joanna!

Brak komentarzy: