poniedziałek, 5 września 2022

Wcześniejsze Prezenty na Moje Urodziny! (część 1)

Witajcie! Może nie taaak dawno, ale trochę nie pisałam, bo jedenaście dni temu. Kiedyś(wiem, że w tym roku przed wakacjami) kupiłam sobie książkę z bajkami. Książka ma tytuł "Opowieści Na Dobranoc" i jest od wydawnictwa "Arystoteles". To wydawnictwo ma własną stronę internetową. Jest ładna i wygodna oraz dobrze się szuka na ich stronie, ale nie o tym chciałam pisać. Wróćmy do tematu. Książka jest fajna i ładna. Bardzo mi się spodobała. Nawet tak bardzo, że za marzyłam mieć podobne w tym stylu tylko, że więcej. Są bardzo i to bardzo duże wyraźne litery, że nawet ja dobrze bajkę przeczytam. W tej książce jest sześć

opowieści(bajek dla dzieci). A są to: "Piękna i Potwór", "Legenda o królu Midasie", "Diamenty i ropuchy", "Muzykanci z Bremy", "Tomek i jego kot" i " Podróże Guliwera". A autor tej książki to zbiorowe opracowanie, czyli bajki(opowieści) są różnych autorów. Na przykład bajka "Muzykanci z Bremy" to opowieść Braci Grimm. I tak samo inne bajki z tej książki. Ale tą książkę nadal można kupić na przykład w internecie. Ja miałam szczęście, bo u mnie w sklepiku nigdy nie ma książek. Jak ona się pojawiła to musiałam ją mieć. Więc ją kupiłam mimo, że kosztowała w moim sklepiku prawie 25 zł. I nie żałuję, bo ta książka jest rewelacyjna. Zakochałam się w tego typu książkach. A mówię o niej, bo dostałam sto złotych na urodziny mimo, że mam je dopiero 8 września. Dał mi wcześniej, dlaczego? To już moja sprawa. Wybaczcie, ale nie powiem. Nie wszystko musicie o mnie wiedzieć. Dał, bo miałam swoje przeżycia przez kilka miesięcy. I może dlatego mi dał wcześniej. Jak dał te sto złotych to na początku nie wiedziałam co kupić, ale moja mama mi przypomniała o tej książce i natychmiast zaczęłam szukać podobnych książek. No i znalazłam inne z tego samego rodzaju, czyli reszta kompletu, czy jak inni mówią tomu. Znalazłam trzy tomy. A tytuły ich to: "Bajki Do Poduchy", "Opowieści Babuni" i "Magiczny Świat Opowieści". Szukałam innych książek, bo jeszcze mi pieniędzy zostało i znalazłam z tego samego wydawnictwa. I też kupiłam cały komplet. Tylko w tym komplecie tomów są tylko trzy. Może jest więcej, ale na ich stronie były tylko trzy. I moim zdaniem nie ma więcej. Tylko te bajki są jednego autora, a on nazywa się, a raczej ona nazywa się, bo to kobieta, Korbiel Małgorzata. I kupiłam te trzy książki. A tytuły tych książek to: "Niezwykłe Opowieści", "Bajeczne Przygody" i "W Podróż Z Bajką". I tak mam dwa komplety bajek(tomów). Tylko kupiłam przez internet i muszą dojść do mojego paczkomatu. Kupiłam w je na stronie "Empiku", bo tam były tańsze niż na stronie wydawnictwa. Różnica między tymi dwoma stronami to 64 złote i 20 groszy. Duża co nie? Nie wiem dlaczego na tamtej tak drogo, ale wolałam kupić gdzie jest taniej. Podam wam obrazki tych książek(okładek) oraz linki, gdzie można je kupić w internecie. Okładki wszytych książek będą twarde. Jak ta, którą mam teraz. Może i wam one się spodobają. Polecam je jako prezent dla dziecka lub osoby niepełnosprawnej takiej jak ja. To będzie rewelacyjny prezent. No to ja kończę i życzę wam spokojnej nocy. Dobranoc i do następnego wpisu!

Nastrój: Bardzo Dobry! Super się czuję!


OKŁADKI KSIĄŻEK:

Tej jeszcze nie mam,
nie doszła jeszcze.
Tej jeszcze nie mam,
nie doszła jeszcze.
Tą już mam.
Kupiłam ją wcześniej.
Tej jeszcze nie mam,
nie doszła jeszcze.
Tej jeszcze nie mam, 
nie doszła jeszcze.
Tej jeszcze nie mam,
nie doszła jeszcze.
Tej jeszcze nie mam,
nie doszła jeszcze.


























ZDJĘCIA KSIĄŻKI, KTÓRĄ NA RAZIE MAM Z TYCH POWYŻEJ POKAZANYCH:
Okładka (tył i przód)
Przykładowa strona (w środku)
Przykładowa strona (w środku)
Przykładowa strona (w środku)
23 cm, wysokość
20 cm, szerokość





















Opowieści Na Dobranoc (linki, gdzie można ją kupić);
Tania Książka.pl

Bajki Do Poduchy (linki, gdzie można ją kupić);

Opowieści Babuni (linki, gdzie można ją kupić);

Magiczny Świat Opowieści (linki, gdzie można ją kupić);

Niezwykłe Opowieści (linki, gdzie można ją kupić);

Bajeczne Przygody (linki, gdzie można ją kupić);

W Podróż Z Bajką (linki, gdzie można ją kupić);



Komentujcie, lajkujcie i subujcie... 

Wasza Joanna

Brak komentarzy: