środa, 7 września 2022

Wcześniejsze Prezenty na Moje Urodziny! (część 2)

Witajcie! Książki, które zamówiłam i kupiłam za pieniądze od taty (na moje urodziny), już doszły i odebrałam je w paczkomacie Inpost. Jestem z nich zadowolona. Są ładne i prześliczne, a litery duże i wyraźne. Mam teraz dwa całe komplety książek. Wszystko opisałam wcześniej. Teraz chciałam wam tylko napisać, że doszły i jestem z nich zachwycona. No i dodać obiecane zdjęcia tych książek. Pokaże wam okładki i środek (przykładową jedną stronę). Zrobię zdjęcia lepszym aparatem żebyście mogli dobrze zobaczyć te książki. Bardzo ładne i super nadają się jako prezent dla dziecka i osoby takiej jak ja, czyli niepełnosprawnej z kłopotem z czytaniem. Super nadają się do nauki czytania przez te duże i wyraźne litery. Podam wam jakie są tytuły bajek w tych książkach, bo wcześniej nie wiedziałam, bo w opisie nie było podane jakie są w nich bajki. A szkoda, bo przy zakupie dobrze wiedzieć jakie są w nich bajki. Już wiedzie jakie są bajki w książce o tytule "Opowieści na Dobranoc". Po przedni wam podałam. To jedyna książka jaką na razie miałam, więc mogłam wam od razu podać. Teraz podam wam resztę. W książce o tytule "Opowieści Babuni" są takie bajki jak: "Złota gęś", "Rumpelstilskin", "Baśń o białym wężu", "Księżniczka na szklanej górze", "Roobin Hood" i "Flecista z Hameln". A w książce "Magiczny Świat Opowieści" są takie bajki: "Żabi książę", "Czarnoksiężnik z Krainy Oz", "Białośnieżka i Różyczka", "Latający kufer", "Hans Szczęściarz" i "Mała czerwona kura". A w książce o tytule "Bajki do Poduchy" są takie bajki: "Słowik", "Świniopas", "Królowa pszczół", "Mądra wieśniaczka", "Król z oślimi uszami" i "Elfy i szewc". W książce "Niezwykłe Opowieści" są takie bajki jak: "Złotowłosa i trzy misie", "Dwunastu myśliwych", "Król Drozdobrody", "Calineczka", "Ognisty ptak" i "Orzechowa Kasia". W książce "W Podróż z Bajką" są takie bajki: "Magiczny pierścień", "Dzielny mały krawiec", "Błękitny ptak", "Ogromna rzepa", "Trzy prządki" i "Gęsiareczka". A w ostatniej książce o tytule "Bajeczne Przygody" są takie bajki: "Siedem kruków", "Diabeł z trzema złotymi włosami", "O sześciu sługach", "Nowe szaty cesarza", "Magiczna ość" i "Matka Holle". Teraz wam wypisałam wszystkie tytuły bajek jakie mam w tych książkach. Nawet z tej zielonej o tytule "Opowieści na Dobranoc", ale je wypisałam w po przednim wpisie. Teraz mam siedem książek z czterdzieści dwoma bajkami lub jak kto woli opowieściami. Teraz mam co czytać w wolnej chwili lub przed pójściem spać. Albo jak będę szła na działkę lub do taty i tam mogę je czytać. Może zrobię nagranie audio jak czytam bajkę dla was? Zobaczymy, wiem jedno. Zakochałam się w nich od razu i na pewno nie będę żałować kupienia ich. Superaśny prezent kupiłam za pieniądze od taty na moje urodziny. I przyszły dzień przed moimi urodzinami. Ale super! Na prawdę polecam je kupić jako prezent dla bliskiej wam osoby, która lubi bajki i takie książki. Będzie na pewno zadowolona. To ja kończę i życzę wam udanego dnia! Papatki!

Nastrój: Zajebisty! Superaśny!😁


OKŁADKI KSIĄŻEK:
































Opowieści Na Dobranoc (linki, gdzie można ją kupić);
Tania Książka.pl

Bajki Do Poduchy (linki, gdzie można ją kupić);

Opowieści Babuni (linki, gdzie można ją kupić);

Magiczny Świat Opowieści (linki, gdzie można ją kupić);

Niezwykłe Opowieści (linki, gdzie można ją kupić);

Bajeczne Przygody (linki, gdzie można ją kupić);

W Podróż Z Bajką (linki, gdzie można ją kupić);

ZDJĘCIA WSZYSTKICH KSIĄŻEK:

Wszystkie książki na półce
Okładka (przód)
Okładka (tył)
środek (jedna strona)
Okładka (przód)
Okładka (tył)
środek (jedna strona)
Okładka (przód)
Okładka (tył)
środek (jedna strona)
Okładka (przód)
Okładka (tył)
środek (jedna strona)
Okładka (przód)
Okładka (tył)
środek (jedna strona)
Okładka (przód)
Okładka (tył)

środek (jedna strona)
Okładka (przód)
Okładka (tył)
środek (jedna strona)



























































































































Wasza Joanna

Brak komentarzy: