środa, 28 lutego 2024

Dead Mount Death Play - zaliczony!

Hejka! W tym wpisie będzie o anime, które skończyłam oglądać 12 lutego o 2:04 w nocy. Wtedy skończyłam oglądać drugi sezon, a pierwszy sezon skończyłam oglądać 29 stycznia o 3:30 w nocy. A anime ma tytuł Dead Mount Death Play. To anime jest fajne i dobre, ale nie rewelacyjne. Lepiej się bawiłam niż przy tym porzuconym anime. Tu chodziarz wiedziałam o co chodzi. Podobno ma być trzeci sezon, ale czy będzie to się zobaczy. Jak będzie to obejrzę z ciekawości. Postacie fajne i ciekawe. No anime na 7/10. Po prostu ciekawe i dobre. Jak nie masz co oglądać to możesz obejrzeć. Teraz zapraszam na obejrzenie dwóch openingów. Pierwszy jest z pierwszego sezonu, a drugi z drugiego sezonu.

Dead Mount Death Play
pierwszy zwiastun japoński (PV 1)
drugi zwiastun japoński (PV 2)
Dead Mount Death Play Part 2
trzeci zwiastun japoński (PV 3)
krótki zwiastun japoński (Teaser PV)




















Opening'i z pierwszego i drugie sozonu;

No i to by było na tyle w tym wpisie. Zapraszam do następnego. To pa-patki!

Wasza Joanna...

Lajkujcie, Subujcie, Komentujcie

Brak komentarzy: