środa, 28 lutego 2024

Sekretne Życie Zwierzaków Domowych - 2 części (DVD)

Witam was! Nie dawno pisałam (no może nie tak nie dawno, bo to było 30 stycznia, czyli prawie miesiąc, ale to był ostatni post, jaki robiłam ostatnio na tym blogu) o tym, że kupiłam w internecie z ogłoszeń na OLX, cztery części sagi Igrzyska Śmierci. Opakowanie było z książeczką i płytą DVD. Dwa lata temu, a może trzy lata?! Nie pamiętam. Na pewno dostałam to pod choinkę od taty. I dostałam zestaw dwóch płyt DVD, które są dwiema częściami jednej serii. A mówię o "Sekretne Życie Zwierzaków Domowych". Opakowanie tych dwóch filmów, to książeczki z płytami DVD. To filmy animowane, które kiedyś były w kinach. Mam zdjęcia tych dwóch filmów i tych opakowań oraz tych książeczek. To zapraszam do oglądania zdjęć.

Nastrój: Dobry oraz Spokojny



Zdjęcia pierwszej części "Sekretne Życie Zwierzaków Domowych":

Przód opakowania
płyty DVD - części 1
Tył opakowania
płyty DVD - części 1
Przykładowa strona
książeczki, która jest
w opakowaniu płyty DVD - części 1
Płyta DVD i książeczka 
w opakowaniu - części 1



































Zdjęcia drugiej części "Sekretne Życie Zwierzaków Domowych":

Przód opakowania
płyty DVD - części 2
Tył opakowania
płyty DVD - części 2
Przykładowa strona
książeczki, która jest
w opakowaniu płyty DVD - części 2
Płyta DVD i książeczka 
w opakowaniu - części 2





















To by było na tyle co chciałam na pisać w tym wpisie. Do następnego postu. Pa-Patki!

Wasza Joanna...

Lajkujcie, Subujcie, Komentujcie

Brak komentarzy: