czwartek, 8 kwietnia 2021

Dwie talie kart z internetu do wydrukowania!

Witajcie! Nie dawno widziałam się z tatą, a dlaczego, to już moja prywatna sprawa. Nie mam gdzie wydrukować, więc tata mi drukuje u siebie w firmie. Znalazłam fajny plik w formacie pdf do wydrukowania na kolorowo. I jak wydrukował mi to co chciałam, to w domu wycięłam z tego to co miałam, i wyszło z tego, dwie talie kart do gry Piotrusia. Jeden w tematyce zawody, a druki w tematyce jedzenie. Poniżej macie zdjęcia tych tali. Te talie do gry są po 17 kart, a 17 karta to Piotruś. Nawet za pomocą tych tali można grać w grę o nazwie Memo, my ją znamy pod inną nazwą. Pamięć, pod tą nazwą znamy tę grę. To gra pamięciowa. Dobiera się pary do siebie. Nawet było pudełko do kart, do wydrukowania dla tych kart. Zrobiłam dwa zdjęcia i dałam zaraz pod tym wpisem. A wcześniej dałam trzy nowe historyjki, bo dawno nic nie pisałam, więc coś napisałam, bo miałam krótką wenę. Więc miłego czytania i spędzania na blogu czasu.




 


 

 

 

 

 

Piotruś - Jedzonko

Piotruś - Zawody

 

Nastrój: Taki sobie!



Lajkujcie, Subujcie, Komentujcie