środa, 18 listopada 2020

Polecam profile mojego psiaka! - Fajna ubieranka Papa's Louise!

 Tu jest profil mojej Miki. Zapraszam na jej profil: mika105.psy.elk.pl. Serdecznie zapraszam na jej profil. Ma ona też profil na facebooku: facebook.com/suniamika. To są fajne jej profile. Zapraszam jeszcze raz na nie. 

A teraz na inny temat coś. Dałam wczoraj ankietę na moje dwie lalko zrobione w "Kingsley's Customerpalooza 2020". Jak na razie zagłosowali już 9 osób. A na dole poniżej macie wideo z wynikami na czas obecny.

Jak widać na razie wygrywa "Chibiusa Chiba", ale to pierwsza runda konkursu, więc Zobaczymy czy dojdzie do finału. A zrobiłam je w nowych grach, które są na "papalouie.com", ale na strona ma też inną domenę na tę stronę, a jest nią "flipline.com". I tam są gry o nazwie "Kingsley's Customerpalooza". Różni się tylko rokiem na końcu nazwy. Zaczęła wychodzić od 2013 roku i tak co roku wychodziła nowa wersja gry, aż do teraz. Ciekawe czy będzie na 2021 rok nowa wersja? zobaczymy, było by fajnie żeby była, bo fajna to gra. Poniżej jest jak gram w "Kingsley's Customerpalooza 2020".

Jak widać fajna to jest gra i nie trzeba mieć tabletu żeby w nią grać i te inne wersje też nie potrzeba mieć tabletu. Polecam te gry dla fanów Ubieranek. To ja kończę i pozdrawiam wszystkich fanów Papa's Louise. 



Komentujcie, Lajkujcie, Subujcie...

2 komentarze:

TopMix pisze...

Fajny.Wkrótce może zrobię wpis o moich zwierzakach.

Arisa85 pisze...

Polecam zajrzeć na profile mojej Miki.