niedziela, 29 listopada 2020

Eurowizję Junior 2020, wygrywa: FRANCJA!!

Witam was wszystkich! Ja dzisiaj oglądam Eurowizję dla dzieci 2020., była o 17 na TVP1. I wygrała Francja, z 200 punktami. Nasz kraj miał tylko 90 punktów. Ale wygraliśmy w 2018 i 2019 roku, może byśmy dali wygrać też innym?! Nie bądźmy tacy pazerni, ha ha ha ... ... 😁 Ale w dzisiejszej Eurowizji Junior było mało krajów z porównaniem do poprzednich Eurowizji Junior. Możliwe, że to przez ten Koronowirus. Na pewno tak jest. Mi się podobała piosenka z Hiszpanii. Ten kraj zdobył 133 punkty i zajął trzecie miejsce w konkursie Eurowizji Junior 2020. Poniżej macie piosenkę teko kraju, a powyżej piosenkę Wygranego kraju, czyli z Francji. Pierwszy raz w życiu głosowałam w Eurowizji Junior. W zwykłej Eurowizji też nigdy nie głosowałam. Weszłam na stronę www.jesc.tv i zagłosowałam na trzy kraje. Zagłosowałam na Polskę, Hiszpanię i Holandię, bo podobały mi się też te dziewczyny. Bardzo fajną piosenkę miały. I pierwszy raz był zespół w Eurowizji Junior i bardzo fajna piosenka. Poniżej jest też piosenka z Holandii. Obejrzyjcie sobie te piosenki tylko, że to są teledyski, a nie ucięta scena z Eurowizji Junior 2020. 

 

I jak? podobały się wam piosenki? Kto z was oglądał i głosował na wybrane kraje i jakie to były kraje? Może w wybranych przez was krajów była właśnie Francja? Podajcie w komentarzu na kogo głosowaliście lub za kogo trzymaliście kciuki? Moja mama głosowała też przez internet, ale na inne kraje. Głosowała oczywiście na Polskę, ale dwa inne są inne. Głosowała na Białoruś i na Gruzję. Poniżej są piosenki, na które głosowała moja mama.

 

Te też są fajne. W tym roku były fajne piosenki na Eurowizji Junior 2020. Tu macie linki do playlist na YouTube, z wszystkimi piosenkami z tego rocznej Eurowizji Junior.

 Mi się prawie wszystkie podobały tak na prawdę. No i będę powoli kończyć, bo to by było na tyle. Fajnie, że wygrała Francja, bo ona jest jak my. Nawet w zwykłej Eurowizji nie wygrała ani razu, więc niech wygra chodziarz raz w Eurowizji Junior. Może nie podobała mi się ich piosenka, ale ciesze się z ich wygranej. Pozdrawiam was wszystkich!

 

Nastrój: Świetny!!😀


Komentujcie, substytuujcie i oceniajcie!😜

4 komentarze:

TopMix pisze...

Trzymałam za kciuki za Polskę.

Arisa85 pisze...

Ale polska nie wygrała. Wygrała Francja.

TopMix pisze...

No cóż, ciągle Polska nie będzie wygywać.

Arisa85 pisze...

Szkoda, że nie wygrała Hiszpania lub Holandia. Te piosenki lepiej mi się podobały.