piątek, 8 maja 2020

Fajne Bajki na YouTube po Polsku!

Witajcie! Mamy bardzo ładny dzień. Taki słoneczny. A ja mam bardzo dobry nastrój. Tak sobie siedziałam na youtube i znalazłam fajny kanał gdzie są bajki, ale nie które w nowych wersjach. Na przykład Królewna śnieżka, Mała Syrenka, Kopciuszek i Roszpunka są w nowych wersjach. Takich jakie do tej pory nie znałam. To ich wersje tych bajek. To krótkie filmiki, ale jak połączyć razem to będzie taki jedno metrażowy film. Ale oni zrobili to tak jakby w odcinkach. Mi się ten kanał podoba. Polecam go najmłodszym. Dodam linki do tych bajek, to sobie obejrzycie jak będziecie chcieli. A polecam, bo na prawdę fajne. Dodam tylko te, które są ze sobą powiązane. A dzisiaj mam nawet bardzo fajny nastrój. A teraz obejrzę sobie jakieś odcinek z moich seriali, które sobie nagrałam na dekoderze lub, któreś z tych co mam na komputerze i czekają na obejrzenie. To miłego po południa i spadam oglądać. Papatki!


Królewna Śnieżka
Odcinek 1 "Siedmiu Krasnali"
Odcinek 2 "Magiczne Lustro"
Odcinek 3 "Zagubiony Książę"
Odcinek 4 "Łowca"
Odcinek 5 "Toksyczny Grzebień"
Odcinek 6 "Lunatykujące Krasnoludki"

Mała Syrenka
Odcinek 1 "Opowieść Aria"
Odcinek 2 "Rekin Dziecka"
Odcinek 3 "Głębokie Niebieskie Morze"
Odcinek 4 "Ocal Króla"

Kopciuszek
Odcinek 1 "Kopciuszek"
Odcinek 2 "Zła Wróżka"
Odcinek 3 "Magiczne Kapcie"
Odcinek 4 "Czarownice"
Odcinek 5 "Wielki Zły Wilk"
Odcinek 6 "Magiczny Tort"

Roszpunka
Odcinek 1 "Roszpunka"
Odcinek 2 "Długowłosy Przyjaciel"
Odcinek 3 "Mały Smok"
Odcinek 4 "Oddział Księżniczki"
Odcinek 5 "Księżniczki Przeciw Czarownicom"
Odcinek 6 "Znikające Kolory"

7 komentarzy:

TopMix pisze...

Napewno obejrzę😉

Arisa85 pisze...

Polecam. Mam pytanie. Masz jakieś konto np na facebooku lub na gadu-gadu lub na skype? Bo może pogadamy, ale tak nie na komentarzach?

TopMix pisze...

Mam konto gadu-gadu

Arisa85 pisze...

Podaj mi swój numer gadu-gadu, bo ja też mam gadu-gadu. I to mój ulubiony komunikator. Wtedy pogadamy, ale tak normalnie, a nie przez komentarze.

TopMix pisze...

Mói numer gg to 68643213

Arisa85 pisze...

wysłałam zaproszenie do znajomych zaakceptuj, bo inaczej nie mogę z tobą pisać na gg.

TopMix pisze...

Obejrzałam już wszystkie Fajne trochę inne ,ale fajne