czwartek, 30 kwietnia 2020

Udostępniłam moje czcionki!

Witajcie nocne marki! Ja też nie mogę zasnąć. Oglądam sobie coś na Youtube i robię coś na moim blogu. Dodałam czcionki w moim górnym rozwijanym menu. Wszystkie jakie udostępniłam są z polskimi literami i ze wszystkimi cyframi oraz znakami. Wystarczy nacisnąć myszką jeden z tych tam pokazanych katalogów i przejdziecie na stronę, gdzie udostępniłam wszystkie czcionki jakie mam na moim komputerze. Trochę ich uzbierałam przez ten czas oglądania anime i nie tylko. W obecnym czasie mam ich aż 276 czcionek plus te systemowe. Udostępniłam tylko te, które zdobyłam w internecie. Dlatego w tych katalogach jest tylko 276 czcionek. Wszystkie są z polskimi literami, więc można spokojnie pisać po polsku. Jest kilka moich ulubionych. Ale i wam przypadną do gustu. A jak zainstalować czcionkę to już chyba każdy wie, prawda? A jak nie to wpiszcie w Google jak zainstalować czcionkę w Windows i się wtedy dowiedzie. Ja mam system Windows 10 Home więc u mnie wystarczy nacisnąć na pobraną czcionkę prawym przyciskiem myszy i następnie nacisnąć słowo "zainstalować" i gotowe. A jak się się robi w innych systemach to już nie wiem. Musicie sami poszukać w internecie. A teraz z innej beczki. Pamiętacie, że oglądam ostatnio seriale z aktorami. Właśnie skończyłam oglądać "The Outpost". Miał być trzeci sezon tego serialu, ale przez tą epidemię wirusa musieli anulować zdjęcia. Poczekamy sobie na nowe odcinki trochę. Zostało mi jeszcze obejrzeć "Runaways", "Sliders" i "Dark Matter". W maju na Sci Fi HD, będą dwa seriale, które będą pierwszy raz u nich nadawane. A tytuły tych seriali to "Merlin" i "Vagrant Queen". A chcę jeszcze później obejrzeć "Killjoys". Był kiedyś w telewizji, ale nie obejrzałam wszystkich sezonów, więc obejrzę je w internecie. Podobno jeszcze nie skończyli z jego nagrywaniem. Ale na pewno przez ten wirus musieli przerwać zdjęcia.


  • "The Outpost", to serial dramat-fantasy-przygodowe, (2018-2019r). Ma tylko dwa sezony, z liczbą 23 odcinków. To amerykański serial. Nadawano to tylko na Sci Fi HD.
  • "Runaways", to serial akcja-fantastyka naukowa-dramat, (2017-2019r). Ma tylko trzy sezony, z liczbą 33 odcinków. To amerykański serial. Pierwszy raz był nadawany na polskiej stronie o nazwie "Showmax", która jest zamknięta. A w telewizji tylko teraz na Sci Fi HD.
  • "Sliders", to serial sci fi-fantasy, (1995-2000r). Ma on tylko pięć sezonów, z liczbą 88 odcinków. To amerykański serial. Był nadawany na starym kanale RTL 7, kiedyś na AXN Sci Fi i kiedyś na Sci Fi HD.
  • "Dark Matter", to serial dramat-sci fi, (2015-2017r). Ma on tylko trzy sezony, z liczbą 39 odcinków. To amerykański serial. Nadawano to tylko na Sci Fi HD.
  • "Merlin", to serial dramat-fantasy-przygodowe, (2008-2012r). Ma on tylko pięć sezonów, z liczbą 65 odcinków. To brytyjski serial. Nadawano go kiedyś na Polsacie, TV4, TV6, TV Puls, a teraz będzie nadawny na Sci Fi HD.
  • "Vagrant Queen", to serial fantastyka naukowa-kosmiczny western, (2020r). Ma tylko jeden sezon, z liczbą 10 odcinków. To amerykański serial. Przez to, że to nowy serial na razie będzie tylko nadawany na Sci Fi HD.
  • "Killjoys", ro serial dramat-sci fi, (2015-... ...r). Na razie ma tylko pięć sezonów, z liczbą 50 odcinków. To amerykańsko-kanadyjski serial. Nadawano go tylko na Sci Fi HD i nowe odcinki też tam będą nadawane.
Pierwszy już obejrzany. Teraz tylko obejrzeć resztę. Nie wiem, ale z tego co teraz widzę to lubię tylko amerykańskie seriale i to fantasy. Inne do mnie nie przemawiają, A wy jakie seriale z aktorami lubicie oglądać w telewizji? Piszcie w komentarzach. A ja kończę i idę powoli szykować się spać. Jest już prawie trzecia w nocy. Późno i już dawno powinnam spać, ale dopiero teraz mi się powoli chce spać, więc dopiero teraz idę. To dobranoc nocnym markom!

Brak komentarzy: