niedziela, 16 czerwca 2019

Mam kilka anime już obejrzane!

Siemanko! Skończyłam oglądać Kuroko no Basket, Toaru Majutsu no Index i Starmyu. Czekam na trzeci sezon Starmyu, który będzie w lipcu tego roku. No, a jeśli chodzi o Kuroko no Basket to super anime. Tylko szkoda, że Taiga Kagami wyjechał do Ameryki. Wielka szkoda. A jeśli chodzi o Toaru Majutsu no Index. Wszystko super. Nie mam zastrzeżeń. No poza jednym, za mało Touma Kamijou. Jak na główną postać to prawie jej tam nie było.  Obejrzałam też odcinki Sword Art Online Alicization. Te, które wyszły teraz, bo podzielili ten sezon na dwie partie. Druga partia tego sezonu będzie w październiku, tego roku. Wszystko super, tylko tak zakończyli pierwszą partię, że nie mogę doczekać się października. Ale samo anime super. Nie zawiodłam się. Ani trochę. Obejrzałam też Fairy Tail i czekam teraz na nowe odcinki, bo obecne już obejrzałam i jestem na bieżąco. Zostało mi do obejrzenia tylko Brack Clover i Boruto. A i wróciłam do starego anime, które kiedyś koło 2002, a 2004 roku oglądałam. Wychodzą nowe odcinki z polskimi napisami tego anime ale "Alternative version", czyli wersja alternatywna. Tak na prawdę to coś rodzaju "Remake/Reboot", czyli stworzenie czego na nowo z tego starego scenariusza tylko, że z kilkoma zmianami i innymi scenami. A mówię tu o Fruits Basket z 2001 roku. W tym roku wyszło "Remake/Reboot" o tym samym tytule tylko dodali 2019 rok do tytułu. czyli tytuł jest tej nowo stworzonej wersji jest Fruits Basket 2019. Wyszło już 11 odcinków i podejrzewam, że będzie ich 26 tyle samo co w starej wersji lub coś koło tego. Tak myślę. Poczekam jak wyjdą wszystkie. Wtedy obejrzę i porównam, która wersja jest lepsza czy ta z 2001, czy ta z 2019 roku. Więc na razie oglądam tą starą wersję i jestem już przy piętnastym odcinku. I super anime, dobrze się ogląda. to komedia więc jest dużo śmiechu. Grafika taka sobie, przeciętna, postacie też przeciętne lubię tylko Kyou Souma i Yuki Souma. Słodki jest też Momiji Souma. Tylko główna bohaterka mi się nie podoba. Taki bojący się wszystkiego mały kociak domowy. Mogli zrobić taką, która nie boi się postawić w obronie
przyjaciół i powiedzieć co myśli, a nie jak tylko ktoś podniesie ton głosu na głośniejszy to robi się z niej duży tchórz. No i jest bardzo niezdarna i to bardzo. Nie wiem jak wy ale dla mnie to anime jest na 5, może 5 i pół. A jeśli chodzi o Kuroko no Basket to jest to jedyne sportowe anime, jakie mi się podoba. Daje za wszystko 10. Czyli postacie, grafika, muzyka i fabuła. Wszystko 10. Próbowałam oglądać Diamond no Ace, ale takie głupie, że szok. Po piątym odcinku dałam sobie spokój. Sportowe anime nie dla mnie. Toaru Majutsu no Index trochę nudne z porównaniu do pierwszego sezonu. Jak się tak jednak zastanowić to jednak trochę się zwiodłam. wiem pisałam wcześniej, że nie, ale jednak trochę się zwiodłam. Nudne było jak nie było głównego bohatera, jego było tak mało jak kot na płakał. Jednak tylko pierwszy sezon był super na 10, ale każdy następny sezon był o dwa punkty mniej. Teraz daje temu trzeciemu sezonowy tylko 7 lub coś koło tego. Starmyu było super jak zawsze. Nie rewelacyjne, ale bardzo dobre. Tak na 8 - 8.5. czekam w lipcu na trzeci sezon. Mam nadzieję, że nie zepsują tego anime. A jeśli chodzi o Swort Art Online Alicization pierwsze 24 odcinki z pierwszej połowy sezonu to super. Mój Kirito jak zawsze super. Tylko szkoda, że tak mało Asuny i on tak szybko o niej zapomniał i nie próbował wrócić do niej. Może teraz będzie jej więcej. Szkoda, że uśmiercili Eugeo. Lubiłam go tak mocno jak Kirito. Zobaczymy co będzie w październiku. Te pierwsze odcinki daje na 9, a może nawet na 10. Tak koło tego. To by było na tyle z obejrzanych anime. Zrobiłam nowe timing/typesetting. A zrobiłam do openingu, które teraz oglądam. a mówię tu o Fruits Basket 2001. Mimo, że ma 26 odcinków to ma tylko jeden opening, ale za to dwie wersje. z japońskimi napisami i z angielskimi. Obie wersje są poniżej. Zobaczcie sobie je. Ja idę z psem, a po spacerze oglądam dalej Fruits Basket 2001. Pa-Pa!

Brak komentarzy: