poniedziałek, 3 lipca 2023

Obiecane piosenki - Opening'i (audio)!

Witajcie! Tak jak poprzednio pisałam, teraz dodam wstępy piosenek z tych anime, jakie wymieniłam poprzednio. Ale w tym czasie już obejrzałam z tej listy aż dwa anime. No, ale o tym to później. Teraz dam wam piosenki do posłuchania i wszystkie będą w formacie mp3. A i będą to tylko wstępy, czyli opening's. To miłego słuchania!


OBEJRZANE - Tokyo Mew Mew New [1 sezon] - Opening (pl. wstęp)


OBEJRZANE - Tokyo Mew Mew New [2 sezon] - Opening (pl. wstęp)


OBEJRZANE - Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e [1 sezon] - Opening (pl. wstęp)

OBEJRZANE - Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e [2 sezon] - Opening (pl. wstęp)

W TRAKCIE OGLĄDANIA - Summer Time Render - Opening 1 (pl. wstęp 1)


W TRAKCIE OGLĄDANIA - Summer Time Render - Opening 2 (pl. wstęp 2)


W PLANACH - Yakusoku no Neverland [1 sezon] - Opening (pl. wstęp)


W PLANACH - Yakusoku no Neverland [2 sezon] - Opening (pl. wstęp)


W PLANACH - Scarlet Nexus - Opening 1 (pl. wstęp 1)


W PLANACH - Scarlet Nexus - Opening 2 (pl. wstęp 2)


W PLANACH - Orient [1 sezon] - Opening (pl. wstęp)


W PLANACH - Orient [2 sezon] - Opening (pl. wstęp)


W PLANACH - Kage no Jitsuryokusha ni Naritakute - Opening (pl. wstęp)



W PLANACH - Fukigen Na Mononokean [1 sezon] - Opening (pl. wstęp)


W PLANACH - Fukigen Na Mononokean [2 sezon] - Opening (pl. wstęp)


W PLANACH - Dororo - Opening 1 (pl. wstęp 1)


W PLANACH - Dororo - Opening 2 (pl. wstęp 2)


W PLANACH - Blue Lock - Opening 1 (pl. wstęp 1)


W PLANACH - Blue Lock - Opening 2 (pl. wstęp 2)


W PLANACH - Baraou no Souretsu - Opening 1 (pl. wstęp 1)


W PLANACH - Baraou no Souretsu - Opening 2 (pl. wstęp 2)



No i dodałam wszystkie obiecane piosenki z tych openingów, co pokazałam wcześniej. Ale piosenki z endingów nie pokażę, bo jest ich za dużo, piosenki z tych openingów powinno wam wystarczyć. Mam nadzieję, że one wam się podobają. Bo mi bardzo. A najbardziej te z Tokyo Mew Mew New i te z Blue Lock. A wam które? Napiszcie w komentarzach. A teraz napiszę coś o tych co obejrzałam z tej listy. A obejrzałam Tokyo Mew Mew New i Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e. Tokyo Mew Mew New jest fajne i polecam obejrzeć. Nie wiem czy nie lepsze od pierwszej wersji Tokyo Mew Mew z lat 90-tych. Piosenki lepsze, grafika super i akcja się nie ciągnie jak guma dożucia. Dlatego polecam tych co lubią takie klimaty. A anime Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e, też jest fajne. Nie takie super jak się spodziewałam, ale jak nie masz co oglądać i się nudzisz to fajne jest obejrzeć. Najbardziej podobało mi się grafika i główna postać. Taka inna niż wszystkie do tej pory pokazane. Tylko jedno mnie denerwuje, obejrzałam już drugi sezon, a my widzowie nic nie wiemy na temat głównej postaci. Dlaczego taki jest i po co to wszystko robi. Ale podobno ma być w styczniu 2024 roku trzeci sezon tego anime. Obejrzę z ciekawości jak się to wszystko skończy. Bo mnie to wciągnęło, ale bardzo super to nie jest. To by było na tyle. No to powoli kończę i wracam oglądać anime "Summer Time Render". Papatki!

Nastrój: Fantastyczny!

Wasza Joanna...

Brak komentarzy: