piątek, 17 marca 2023

Znowu Następne Nowe Zakupy!

Witajcie! Znowu zrobiłam następne zakupy przez internet, ale nie tylko. Bo przez internet zamówiłam tylko Wydanie Specjalne "Miraculous: Biedronka i Czarny Kot" (magazyn był z dodatkiem) i dwa opakowania kolorowych długopisów (ale nie żelowych). Kupiłam też kilka rzeczy w sklepach w Pułtusku. A kupiłam dwa inne opakowania kolorowych długopisów (też nie żelowych), trzy notesiki z naklejkami (mini takie), cztery kolorowanki z tematyką Mandali (w każdej jest po 24 kolorowanki). Wszystko jest pokazane na zdjęciach jak zwykle i jak zawsze pokaże je wam poniżej.


Nastrój: Dobry (prawie zdrowa jestem)

Zdjęcia kupionych rzeczy:
10 kolorowych długopisów,
kupione w Pułtusku.
8 kolorowych długopisów,
też kupione w Pułtusku.
6 kolorowych długopisów,
kupione w Internecie.
10 kolorowych długopisów,
też kupione w Internecie.
Małe naklejki o różnej tematyce,
kupione w Pułtusku.
Kolorowanki o tematyce Mandalii,
też kupione w Pułtusku.
Wydanie specjalne ''Miraculous",
kupione na empik.com.

Jak widzicie dużo kupiło się w tym miesiącu. Może trochę przesadziłam. Ale chciałam to mieć, a kolorowych długopisów mi brakowało, tak chociaż myślałam. Myślałam, że te co mam w domu to nie piszą lub wyschły, a tu się okazuje, że wszystkie stare piszą. Może nie ma wszystkich (w starych długopisach kolorowych) w zestawach, bo się pogubiły, albo przestały pisać to je wyrzuciłam dawno temu. Ale sprawdziłam i wszystkie jakie miałam działają. Więc uzbierało mi sie całe pudełko kolorowych długopisów. Pokaże je wam poniżej jakie mam stare długopisy kolorowe, gdzie brakuje w zestawie kilku. A następnie te nowe, ale bez opakowania ze sklepu. A na końcu jak są wszystkie w pudełku. To zapraszam do oglądania zdjęć długopisów kolorowych.


Zdjęcia starych kolorowych długopisów:

Kupione kiedyś dawno w
Pułtusku, jeden rozlał się tusz.
Te kiedyś dawno temu kupiłam,
przez internet i wszystkie są.
Te kiedyś dostałam jak jeszcze
chodziłam do ŚDS i dostałam
od opiekunki grupy.
Te też kiedyś kupiłam dawno 
temu przez internet i dwa się 
rozlały zaraz po rozpakowaniu.





















Zdjęcia teraz nowych kupionych kolorowych długopisów, ale już rozpakowanych:

To te 10 długopisów kolorowych
kupione w Pułtusku, ale bez opakowania.
To te 8 długopisów kolorowych
kupione w Pułtusku, ale bez opakowania.
To te 10 długopisów kolorowych
kupione w Internecie, ale bez opakowania.
To te 6 długopisów kolorowych
kupione w Internecie, ale bez opakowania.







































Zdjęcia moich wszystkich kolorowych długopisów (starych i nowych) razem:

Wszystkie kolorowe długopisy,
razem na stole.
Wszystkie kolorowe długopisy,
razem w pudełku.











Jak widać, teraz mam tyle, że nie mam co narzekać na brak kolorowych długopisów. A jakie ładne są i stare i nowe. Tylko żadne długopisy, nie są żelowe. One szybko wysychają i nie lubię ich. Wolę normalne długopisy kolorowe, które nie są żelowe. I to by było na tyle. Miłego dnia lub wieczoru, albo nocy, bo nie wiem kiedy będziecie to czytać. Więc miłego spędzania tu czasu.

Wasza Joanna...

Brak komentarzy: