czwartek, 22 lipca 2021

Co dzieje się u mnie... ...?!

Cześć internauci! Wreszcie kilka dni temu kurier dostarczył ten stoliczek pod laptopa, a siostra w piątek(16.07.) po swojej pracy skręciła nam go. Jest fajny i wygodny. A te półki przy nim są pomocne. Zrobiłam kilka zdjęć jak tylko został skręcony oraz też kilka dzisiaj też zrobiłam jak jest używany. rozwiązuję na nim krzyżówki, łamigłówki i robię coś na laptopie na nim oraz można wygodnie na nim coś zjeść i pokolorować coś fajnego w kolorowance. Na prawdę polecam wam ten stolik. A wczoraj na nim robiłam napisy do opening'u na laptopie, a teraz piszę post mając komputer na tym stoliku. Zrobiłam właśnie zdjęcie jak piszę przy tym stoliczku. Jest bardzo wygodny. Jak siedzę na łóżku z nogami wyprostowanymi to też mogę na nim wygodnie pisać. Wjeżdża prosto do łóżka i mogę pisać i robić co chcę. Po zdjęciach widać jak fajny on jest. Poniżej macie zdjęcia.










 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja widzicie stolik jest wygodny i fajny. I jak widać fajnie mi się siedzi przy nim. A może zmienimy temat? Robiłam od kilku dni krzyżówki i łamigłówki od Świerszczyka i od firmy Nowa Era. Na razie od stycznia lub lutego nie pamiętam dobrze, numer specjalny o numerze nr 1/2019. Są w nim fajne krzyżówki, łamigłówki, rebusy, zagadki, wykreślanki i inne fajne zadania logiczne. Poniżej macie zdjęcia numerów jakie mam u siebie wydania specjalne Świerszczyka z firmy Nowa Era.



 

 

 

 

 

Jak widać mam sporo ich i mam co rozwiązywać jeśli chodzi o łamigłówki od Świerszczyka z firmy Nowa Era. Na prawdę polecam te łamigłówki są lepsze od tych innych, fajniejsze. A co z oglądaniem anime?! Już obejrzałam cały pierwszy sezon Shingeki no Kyojin, a jeśli chodzi o Boruto: Naruto Next Generations obejrzałam już 196 odcinków, już nawet przygotowałam inne anime, które będę oglądać po obejrzeniu Shingeki no Kyojin, a będzie to anime o tytule Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu. Lubię te tytuły są fajne i ciekawe. Poniżej macie fajne AMV zrobione z dwóch tytułów anime, a mówię tu o Shingeki no Kyojin i Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu, które znalazłam na YouTube. A na razie kończę i życzę miłego i spokojnego dnia oraz nocy. Bye-Bye!

2 komentarze:

TopMix pisze...

Super wpis i AMV-ka też super , taka energiczna.

Arisa85 pisze...

Dziękuję bardzo. Miło to słyszeć.