pi膮tek, 28 lutego 2020

Powr贸t po kilku miesi膮cach!! 馃槃

Witajcie! Nie by艂o mnie od pa藕dziernika 2019 roku, a to dlatego, 偶e m贸j laptop si臋 zepsu艂. Pr贸bowali go naprawia膰 w trzech r贸偶nych serwisach i nic. O kaza艂o si臋, 偶e nie da si臋 go naprawi膰. I mama musia艂a uzbiera膰 na nowy. Nie jest tak dobry jak stary, ale dla mnie i dla moich potrzeb wystarczy. Ma to co ja chc臋 i jest 艂atwy w obs艂udze. Dzia艂aj膮 wszystkie strony a to najwa偶niejsze.Jest mniejszy o prawie 4 cm w szeroko艣ci, a w d艂ugo艣ci o prawie 2 cm. Jest nawet bardzo lekki, prawie jak pi贸rko. Poprzedni by艂 z firmy HP, a ten jest z firmy ASUS. Co艣 o niej s艂ysza艂am, ale nie za wiele. Obraz jest tak wyra藕ny, 偶e szok. Wczoraj robi艂am wszystko co musz臋 mie膰 w komputerze. Mam tak jak w poprzednim 8 GB. Nie znam si臋 na modelach, ale poka偶e wam zdj臋cia mojego starego komputera i tego nowego. Sami zobaczycie r贸偶nice w wygl膮dzie. Mi si臋 ten nowy podoba.
jestem zadowolona z niego bardzo. A teraz ogl膮dam na pendrive, kt贸ry jest pod艂膮czony do telewizora. I odtwarzam odcinki serialu animowanego, zrobionego przez Francuz贸w z wsp贸艂prac膮 Japo艅czyk贸w i Korea艅czyk贸w. A m贸wi臋 tu o Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Szuka艂am kiedy艣, prawie rok temu w internecie wszystkich odcink贸w i dopiero teraz znalaz艂am. 艢ci膮gn臋艂am na komputer mamy i przenios艂am na pendrive. Teraz ogl膮dam odcinek trzeci, z pierwszego sezonu. A mam wszystkie trzy sezony, po polsku, a nawet odcinki specjalne. I wszystko z polskim oryginalnym dubbingiem. Ale super. Tak si臋 zastanawiam, 偶e jednak nie dam tu tych zdj臋膰 tych laptop贸w, bo poco wam. Ale za to dodam klipy wideo z YouTubeKids z piosenk膮 Miraculum i to polsk膮 wersj臋. Jak znajd臋 to dodam te偶 wersj臋 japo艅sk膮 i korea艅sk膮, plus francusk膮. Na razie macie tylko polsk膮. To do zobaczenia!馃槃



 

6 komentarzy:

TopMix pisze...

Te偶 lubi臋 ogl膮da膰 Miraculum. Pozdrawiam.

TopMix pisze...

I ciesz臋 si臋 偶e wr贸ci艂a艣

Arisa85 pisze...

super 偶e lubisz miraculum

Arisa85 pisze...

te偶 si臋 ciesze

TopMix pisze...

Niemal od pocz膮tku powstania tego :)

TopMix pisze...

To ogl膮dam i lubi臋