niedziela, 8 września 2019

Byłam w Kazimierzu Dolnym!


Witajcie ludziska! Mamy niedzielę, a ja nadal żyję wycieczką, na której byłam w środę czwartego września. A byłam w Kazimierzu Dolnym. Tam kręcą serial W Rytmie Serca. Leci on na Polsacie. zaczęliśmy od Rynku, a skończyliśmy na Ruinach Zamkowych. Mieliśmy przewodniczkę i mówiła coś o chrześcijaństwie i drugiej wojnie światowej. Ale ja i tak nic już nie pamiętam. Oglądałam miasto i szukałam miejsc z serialu. To było dla mnie najważniejsze niż to co i tak nie zapamiętam. Znalazłam prawie wszystkie poza kliniką. A najważniejsze, że widziałam studnię z serialu. To było najważniejsze. Bo ona w tym serialu pojawia się prawie 89%, bo wszystko dzieje się prawie na Rynku. Miasto bardzo ładne i zadbane. Po prostu śliczne. Widziałam Rynek, wszystkie Kościoły, Ruiny Zamkowe, Górę Trzech Krzyży, ale nie weszłam na Basztę, bo byłam już zmęczona chodzeniem. Dlatego połowa z nas została i poczekała na tych co weszli. Był obiad, bardzo smaczny. Na końcu był rejs po Wiśle. A na samiutkim kupowanie pamiątek i do domu powrót. Kupiłam pamiątki i ich znany Koguta, czyli bułę w kształcie koguta. Ale to tylko zwykła buła i smakuje jak bułka z mojego supermarketu. Nic niezwykłego. Tylko to, że wygląda jak kogut. Moja mama była tam zemną. Pojechała razem ze mną i moim ośrodkiem. Było fajnie i miło wspominam ten dzień. Moich zdjęć nie wstawię, ale pokażę to co znajdę na google-grafika. A tak poza tym nic ciekawego u mnie się nie dzieje. Ale miasto ładne jest. Szkoda tylko, że tak szybko się skończyło. Ale byłam i zobaczyłam to najważniejsze. A dzisiaj są też moje urodziny. Od mamy dostałam nowy portfel, bo stary mi się zepsuł. A tak poza tym nic innego nie mam do napisania, więc wracam do oglądam coś w telewizji. Miłego Dnia wam życzę!


Zdjęcia z internetu:

















1 komentarz:

TopMix pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.