środa, 24 kwietnia 2024

Zakupy między 7, a 17 kwietnia (tego roku)...

Witajcie! Od 3 kwietnia nie robiłam wpisu, ale to dlatego, że mam problemy zdrowotne. Nadal jestem chora, ale nie będę was tym zanudzać. Pewnie nie chcecie wiedzieć na co choruję i tak dalej. Dlatego w tym wpisie napiszę co kupiłam między 7, a 17 kwietnia (tego roku). 5 kwietnia kupiłam sobie dwie kolorowanki o tytule "Kolorowanka radosnego przedszkolaka cz.1" oraz "Kolorowanka radosnego przedszkolaka cz.2". A 12 kwietnia kupiłam sobie nowy numer "Miraculous: Biedronka i Czarny Kot", numer zwykły. A 17 kwietnia dostałam moje zamówienie książeczek dla dzieci. A nazywają się "Poznaję Świat Mapy (Jak Czytać I Je Tworzyć)", "Poznaję Świat Flagi (Rozpoznaję, Rozumiem, Tworzę)", "Zostań Detektywem (Zabawy I Zagadki)" oraz "Jak Narysować (Krok Po Kroku)". Nie które książeczki kupiłam w Lewiatanie, który jest koło mojego bloku, a nie, które zamówiłam przez internet na stronie Empik.Com. A w tym czasie robiłam, a raczej wycięłam i skleiłam to co było w książeczkach o tytule "Świerszczyk - Rysuj Krok Po Kroku". Z pierwszego numeru oraz z drugiego numeru. Z pierwszego numeru wyszły dwie świnki morskie, a z drugiego numeru wyszedł zając. Oczywiście pokażę wam je na zdjęciach, poniżej. Kupione nowe książeczki dla dzieci i magazyny i czasopisma też wam pokażę. No to zapraszam do przejrzenia zdjęć!

Nastrój: Bolący! (boli brzuch)


Zdjęcia kupionych kolorowanek z 7 kwietnia:

Przód okładki kolorowanki cz.1
Strona pierwsza kolorowanki cz.1
Przykładowe dwie strony kolorowanki cz.1
Ostatnia strona kolorowanki cz.1
Tył okładki kolorowanki cz.1
Przód okładki kolorowanki cz.2
Strona pierwsza kolorowanki cz.2
Przykładowe dwie strony kolorowanki cz.2
Ostatnia strona kolorowanki cz.2
Tył okładki kolorowanki cz.2








































Zdjęcia kupionych kolorowanek z 12 kwietnia:

Okładka czasopisma
Miraculous: Biedronka i Czarny Kot
z kwietnia
Dodatek do tej gazetki, 2 z 6 Kwiami
wylosowałam Nooroo i Pollen...
Gazetka + dodatek 2 z 6 kwiami
do wylosowania były
też Trixx, Tikki, Plagg i Wayzz
Pierwsza strona
tej gazetki
Miraculous...
Przykładowe dwie strony
tej gazetki miraculous...
Plakat z tej gazetki Miraculous
Gra, która jest po drugiej
stronie plakatu

























Zdjęcia kupionych kolorowanek z 12 kwietnia:

Przód okładka książeczki 1

Pierwsza strona książeczki 1
Naklejki przykładowe z książeczki 1
Przykładowe strony książeczki 1
Ostatnia strona książeczki 1
Tył okładki książeczki 1
Przód okładki książeczki 2
Pierwsza strona książeczki 2
Naklejki przykładowe z książeczki 2
Przykładowe strony książeczki 2
Ostatnia strona książeczki 2
Tył okładki książeczki 2
Przód okładki książeczki
z zagadkami
Pierwsza strona
książeczki z zagadkami
Przykładowe strony książeczki
z zagadkami
Ostatnia strona książeczki
z zagadkami
Tył okładki książeczki
z zagadami
Przód okładki książeczki
jak narysować
Pierwsza strona książeczki
jak narysować
Przykładowe strony książeczki
jak narysować
Ostatnia strona książeczki
jak narysować
Tył okładki książeczki 
jak narysować





Zdjęcia prac z gazet "Świerszczyka - Rysuj Krok Po Kroku":

Okładka nr.1
Rysuj Krok Po Kroku
Strona na temat
robienia świnek morskich
Strony jak zrobić świnki morskie
i miskę oraz poidełko dla nich
Gotowe świnki morskie
i miska oraz poidełko dla nich
Okładka nr.2
Rysuj Krok Po Kroku
Strona na temat
robienia zająca
Strony jak zrobić zająca
i szafkę dla niego
Gotowy zająć
i jego szafka





































No i to by było na tyle...
Wasza Joanna...

Brak komentarzy: