środa, 3 kwietnia 2024

Co nowego dostałam albo kupiłam!

Witajcie! Wreszcie kupiłam trzecią mangę Miraculous: Biedronka i Czarny Kot. Przed Świętami kupiłam też magazyn Miraculous Ekstra. Tylko, że w tym magazynie dali dziwny dodatek, a dali maskotkę o wyglądzie Tikki. No, a teraz, czyli dzisiaj kupiłam Abecadło, Świerszczyk oraz Świerszczyk Rysuj Krok po Kroku i Świerszczyk Krzyżówki i Łamigłówki. A na święta dostałam od rodziców filmy Disneya na DVD. A dostałam Pocahontas, Pocahontas 2: Podróż do Nowego Świata, Coco, Aladyn, Vaiana: Skarb Oceanu, Piękna i Besta oraz Księżniczka i Żaba. Od mamy dostałam też tą mangę Miraculous: Biedronka i Czarny Kot tom 3 i firankę na okno, ale okazała się zamała na moje, więc powiesiła na swoim oknie. Wszystko pokażę wam na zdjęciach. To zapraszam do przejrzenia zdjęć.


Zdjęcia rzeczy, które sama sobie kupiłam:

Okładka magazynu Miraculous Ekstra
Przykładowe strony Miraculous Ekstra
Dodatek z Miraculous Ekstra
Magazyn plus dodatek Miraculous Ekstra
Okładka Abecadło
Okładka Świerszczyk: Krzyżówki i Łamigłówki
Okładka Świerszczyk: Rysuj Krok po Kroku
Okładka Świerszczyk



































































Zdjęcia rzeczy, które dostałam na Święta od rodziców:

Mangi Miraculous: Biedronka i Czarny Kot (3 tomy)
Dostałam trzeci tom, resztę już miałam
Ten tom dostałam od mamy na Święta
Tą płytę DVD dostałam od mamy na Święta
A tą dostałam od taty na Święta
Tą dostałam od taty na Święta
Tą dostałam od taty na Święta
Tą dostałam od taty na Święta
Tą dostałam od taty na Święta
A tą też dostałam od taty na Święta







































































Trochę się dostało tych płyt. Lubię filmy Disney'a, a nie które z nich miałam w dzieciństwie. Dlatego bardzo lubię i to bardzo Walt'a Disney'a. Teraz trochę na inny temat. W wolnej chwili kolorowałam kolorowanki w gazetach. Mam je na zdjęciach. To zapraszam do obejrzenia moich kolorowanek.


Zdjęcia po kolorowanych, kolorowanek:




















































Byłam któregoś dnia w Pułtusku i w drodze powrotnej wstąpiłyśmy do McDonald's. Ja zamówiłam zestaw dziecięcy i coś jeszcze i dzięki temu mam dwie nowe książeczki z McDonald's. Poza tym dostałam za darmo dwie pary fajnych okularów i dwie pary kredek. Pokażę wam wszystko poniżej (na zdjęciach).


Zdjęcia wszystkiego co mam z McDonald's:

Dwie pary kredek z McDonald's
Dwie pary okularów z McDonald's

Nowa książeczka z McDonald's

Druga nowa książeczka z McDonald's

Jedna z starych książeczek z McDonald's

Jedna z starych książeczek z McDonald's

Jedna z starych książeczek z McDonald's

Jedna z starych książeczek z McDonald's

Jedna z pierwszych książeczek z McDonald's

Jedna z pierwszych książeczek z McDonald's




























































No i to by było na tyle co chciała wam napisać. To kończę i życzę miłego dnia!

Nastrój: Dobry 

Lajkucie, Subujcie, Komentujcie

Wasza Joanna...

Brak komentarzy: