środa, 13 marca 2024

Nowy zakup, nowego numeru magazynu "Miraculous: ... ..."

Witajcie! Kilka dni temu, tak koło 10 marca moja koleżanka z internetu, bo tylko z stąd ją znam. Nigdy nie widziałam jej na żywo, a to dlatego, że mieszka za daleko, ale to już inna historia. Kupiła sobie magazyn specjalny Miraculous: Biedronka i Czarny Kot. Pochwaliła się tym na swoim blogu (LINK). W nawiasie podaje link do jej wpisu na ten temat. I przez to, że i ja jestem Wielką Fanką Miraculous, to ja też sobie kupiłam ten magazyn specjalny. Dodatek taki bardziej w stylu Barbie, a nie w stylu Miraculous. Takie moje zdanie jest. Bo kupiłam sobie dawno temu magazyn Barbie i mam coś podobnego, to tego dodatku co teraz dało Miraculous. Wszystko jest podobne, tylko stojak na ubrania jest w innym kolorze i dodatki są trochę inne. A tak tematycznie wszystko takie samo. A po drugie zrobię zdjęcie z tego z gazetki Barbie i tego dodatku z Miraculous i sami porównacie czy nie jest podobne? No to czas na zdjęcia! 

Okładka magazynu specjalnego
Miraculous: Biedronka
 i Czarny Kot
Strona przykładowa magazynu specjalnego
Miraculous: Biedronka
i Czarny Kot
Dodatek do magazynu specjalnego
Miraculous: Biedronka
i Czarny Kot
Dodatek do magazynu Barbie
(kupiony dawno, dawno temu)













Jak widać na zdjęciach dodatek z Barbie i ten z Miraculous są bardzo i to bardzo podobne. A wy jak myślicie? Bo moim zdaniem Miraculous skradł pomysł na dodatek. Po pierwsze Miraculous nie zajmują się dodatkami do lalek Barbie, a po drugie co ma to wspólnego z tematem Miraculous i Kwami? Bo moim zdaniem nic nie ma wspólnego. Brakowało im pomysłu na dodatek, to skradli cudzy. Gdyby nie to, że mam lalki Barbie, to by ten dodatek nie był mi potrzebny. Inni pewnie ten dodatek wyrzucą do korza, bo nie ma to nic wspólnego z Kwami, Miraculous i tym serialem. Nawet nasza Miranette nie szyje tylko robi co innego. A wy co o tym myślicie? Napiszcie o tym w komentarzu. Nawet nie wiecie ile już mam tych gazet plus te wszystkie dodatki. Gazet Miraculous mam razem aż szesnaście (16). Trochę się uzbierało co nie? Mam wszystkie z 2023 roku i te najnowsze z tego roku (2024r). Plus dodatki z tych gazet. Trochę się uzbierało. Mam nawet pudełeczko na te dodatki z tych gazet. Zrobione po butach, ale jakieś jest. Mam zdjęcia wszystkich okładek gazet i magazynów Miraculous oraz tego pudełeczka z tymi dodatkami. I to wszystko co chciałam wam napisać. To teraz zapraszam na drugi zestaw zdjęć! Papatki i do następnego wpisu!

Nastrój: Taki sobie. Normalny.

Wasza Joanna...

Okładki wszystkich gazet jakie mam
"Miraculous...", wydania specjalnego
Okładki wszystkich gazet jakie mam
"Miraculous...", wydania EKSTRA
Okładki wszystkich gazet jakie mam
"Miraculous...", wydanie specjalne na temat filmu
Okładki wszystkich gazet jakie mam
"Miraculous...", wydanie normalne/zwykłe
Pudełko na dodatki z wszystkich gazet
"Miraculous...", z góry i jak jest zamknięte
Pudełko na dodatki z wszystkich gazet
"Miraculous...", jak jest otwarte i
pokazane wszystkie dodatki razem



Brak komentarzy: