środa, 6 marca 2024

Dzisiejsze zakupy i nie tylko...

Witajcie! W tym miesiącu, czyli w marcu już kupiłam kilka rzeczy, ale to będzie koniec na tę miesiąc, bo za dużo wydałam w lutym i w styczniu. Ale to już wiecie. Mama dała mi pieniądze wcześniej przed 8 marca (Dnia Kobiet) i kupiłam sobie pluszaka, który jest postacią z Puls Kids, z tego kanału Puls 2. A poza pluszakiem, który jest tak na prawdę prezentem na Dzień Kobiet od mamy, bo mama tylko za niego zapłaciła, a ja wybrałam prezent, to kupiłam nożyczki, bo te, które miałam stępiły się. Miałam je od lat szkolnych (od zawodowej szkoły), więc musiały się kiedyś stępić. Nic nie jest wieczne. Poza nożyczkami kupiłam jak co miesiąc Abecadło i Świerszczyk. No i oczywiście trochę kolorowanek (jedną kolorowankę) i łamigłówek (cztery łamigłówki). Wszystko pokażę poniżej. Poza tym pokolorowałam kilka wydrukowanych kiedyś dla mnie przez tatę kolorowanek. A pokolorowałam ich aż sześć. Nawet fajnie mi wyszły. Cztery mandale, jedną z kwiatkami i jedną z tematem kosmosu. Je też pokażę wam poniżej. No to nie będę przedłużać i zapraszam na zdjęcia.

Nastrój: Dobry (wesoły i radosny)!


Zdjęcia łamigłówek, kolorowanek i nie tylko:

okładka gazetki z łamigłówkami
przykładowa strona tej gazetki
okładka następnej gazetki z łamigłówkami
przykładowa strona tej drugiej gazetki
okładka z labiryntami (pierwsza)
przykładowa strona z labiryntami (pierwszej)
okładka z labiryntami (druga)
przykładowa strona tej z labiryntami (drugiej)
okładka kolorowanki
przykładowa strona tej kolorowanki
okładka gazetki Abecadło
przykładowa strona gazetki Abecadło +
naklejki z tej gazetki (które są dawane co numer)
okładka gazetki Świerszczyka
przykładowa strona gazetki Świerszczyka








































































































































Zdjęcia nożyczek:

nożyczki nowe i jeszcze zapakowane


Zdjęcia pluszaka (postaci z Puls Kids):

maskotka pokazana od przodu
maskotka pokazana od tyłu
maskotka pokazana z boku
maskotka pokazana od drugiego boku




























Zdjęcia po kolorowanych kolorowanek (wydrukowanych od taty):

mandala pierwsza - róża
mandala druga - słońce i woda
kwiatki wiosenne
mandala trzecia - diament
mandala czwarta - kolorowy ptaszek
kosmos, rakieta i astronauta



































No i to by było na tyle. Trochę dodałam zdjęć, ale warto było. Chciałam wam pokazać co kupiłam i z czego jestem zadowolona. To kończę i idę powoli spać, bo jest bardzo późno. Na koniec dodam dwa klipy z youtube. No to do następnego wpisu i dobranoc!

Lakujcie, Subujcie, Komentujcie...

Wasza Joanna...



 

Brak komentarzy: